Informasjon

Informasjon om medlemskap & medlemskupp i Coop Hordaland

Som medlem i Coop Hordaland får du 1% kjøpeutbytte på handel i våre butikker.
Du får også 1 % kjøpeutbytte når du handler i andre samvirkelag.

Oppspart kjøpeutbytte og medlemsrabatter fra samarbeidspartnere settes automatisk inn på din medlemskonto i januar året etter opptjeningsåret. Pengene kan du bruke til hva du vil og når du vil. Lar du pengene bli stående på medlemskontoen, får du automatisk rente på dem. Sjekk rentesatsene for Coop Hordaland.

I løpet av årets sendes det ut medlemsbrev med fordelsregnskap og gode tilbud til deg som er medlem. Sjekk hvilke butikker i Coop Hordaland som har medlemskuppene.

Innskudd & uttak på medlemskonto
Innskudd og uttak kan enkelt utføres ved bruk av BankID på din medlemskonto
Dersom det er førstegangspålogging, oppretter du «Min Side bruker» på Min side og går deretter videre til medlemskonto for registrering av uttak.

Innskudd og uttak kan også gjøres i våre Obs Hypermarked,  Extra Vik, Skulestadmo og Øystese, ingen av våre andre butikker.
NB! Maks kontantuttak i butikk er kr 25.000,- for Obs Hypermarked og kr 10.000,-  for Extra. Maks innskudd er kr 25.000,-.

Dersom du ikke har anledning til å gå i en av våre butikker, kan du sende oss en skriftlig henvendelse til ch@coop.no med anmodning om å gjøre uttak. Husk å legge ved kopi av legitimasjon.

Avslutte medlemskap i Coop Hordaland
Avslutning av medlemskonto kan gjøres i våre Obs Hypermarked, Extra Vik, Skulestadmo og Øystese. Du kan eventuelt fylle ut engangsfullmakt og sende den til oss sammen med kopi av din legitimasjon eller levere den i en av våre butikker, som vil foreta legitimasjonskontroll og oversende til Coop Hordaland hovedkontor for videre behandling.

Avslutning av medlemskap – ved dødsfall
Avslutninger på bakgrunn av dødsfall kan kun gjøres via vårt hovedkontor. Vi trenger (u-)skifteattest og fullmakt (dersom flere arvinger), i tillegg til kopi av gyldig legitimasjon fra fullmektig. Dette kan leveres i en av våre butikker (som oversender hovedkontor for videre behandling) eller sendes til ch@coop.no

Avslutte medlemskap – for «overføring» til annet samvirkelag
Ta kontakt med ditt nye samvirkelag for å opprette nytt medlemskap, eller meld deg inn på www.coop.no Deretter kan du fylle ut skjema overføring mellom samvirkelag. Dette sendes til ch@coop.no sammen med kopi av legitimasjon eller leveres i en av våre butikker, som oversender hovedkontor for videre behandling.
Vi avslutter medlemskap i Coop Hordaland og overføre beløp inkl andelsinnskudd til din nye medlemskonto i nytt samvirkelag. Du vil motta kvittering når dette er utført.

Medlemsapp

Med appen har du alltid medlemskortet med deg på mobilen. Alle i familien kan laste ned appen og benytte samme medlemskort. Du finner også kupongene dine i appen. Aktiver kupongene og rabatten trekkes automatisk fra i kassen når du skanner medlemskortet ditt.

Du aktiverer kupongene ved å trykke på ‘aktiver kupong’ på de du vil aktivere. Da er de umiddelbart klare for bruk. Legg merke til at bakgrunnsfargen i toppen blinker grønt i det du aktiverer kupongen og at kupongen får en grønn ramme.

Husk at vi må bli kjent med deg og handlevanene dine i Coop før vi kan gi deg kuponger som er relevante for deg. Kun de med samtykke til kjøpsdata kan få relevante kuponger.

Du kan laste ned medlemsappen her.

Last ned medlemsappen

Last ned Coop medlemsappen til din mobil, og du har alltid medlemskortet, fordelene og kupongene lett tilgjengelig.